De relevantie van pains en gains bij een doelgroep

Waarom zijn deze inzichten belangrijk? Als marketeer is het je taak om je doelgroep te begrijpen. Je wilt weten wat hun drijft, wat hun uitdagingen zijn (pains) en waar ze naar streven (gains). Waarom is dit zo cruciaal? Omdat je op deze manier effectievere...

Waarom wij kiezen voor Mautic

Wat is Mautic? Mautic is een veelzijdig marketingautomatiseringsplatform, bekend om zijn flexibiliteit en aanpasbaarheid aan de behoeften van bedrijven. Het platform is beschikbaar in meer dan 35 talen en wordt wereldwijd gebruikt. Een van de belangrijkste voordelen...

De consument is aan zet, maar de data nog meer…

De consument is aan zet, maar de data nog meer… Organisaties die gebruikmaken van e-commerce platformen kunnen veel nieuwe businesskansen creëren door de integratie van deze platformen met marketing automation oplossingen. Door de toenemende hoeveelheid data van...

Interview met Arnout Kelderman

Een interview met Arnout Kelderman K2 Marketing is opgericht door Arnout Kelderman met het idee om een eigen onderneming te starten.  Arnout wilde dit graag doen op een vakgebied waar zijn interesse ligt. Zo heeft hij zich altijd al geïnteresseerd in data gedreven...

Kies je voor ChatGPT of het delen van unieke kennis?

Kies je voor ChatGPT of het delen van unieke kennis? Tegenwoordig kun je alles aan een intelligente computer vragen, zoals ChatGPT van OpenAI, en gelijk antwoord krijgen. Een interessante ontwikkeling, want dit soort AI-gedreven technologie kan niet alleen content...