Visie
MKB-organisaties willen structureel geholpen worden bij verbetering van hun commercie en wij zijn het bureau in Nederland die dat kan door zich ultiem in te leven in de klanten van onze relaties. We bouwen Customer Journeys over alle kanalen heen die er echt toe doen. Wij zijn daardoor hun gids en partner op commercieel gebied nu en in de toekomst.
Missie
Wij ontzorgen MKB+ bedrijven en gidsen ze naar meer commercieel succes met onze bewezen Customer Journeys. Dit doen we met klantgedreven teams, onze eigen marketing automation tool en de slimme inzet van data en technologie.
Over ons
Ons team

Arnout Kelderman
Managing partner & sales manager
+316 – 502 954 02

Erik van der Pasch
Managing partner & customer succes
Niet ieder project is hetzelfde en daarom steken we er veel tijd in om de doelstellingen van onze relaties te leren kennen en ons hierop te richten.
+316 – 222 818 94

Jazz Jagarnathsingh
Communications specialist
Met een achtergrond in marketing, lichaamstaal en NLP houd ik me voornamelijk bezig met communicatie. Mijn werkgebied bestaat uit contentmarketing en mediaproductie. Daarnaast heb ik een sturende rol bij het managen van onze projecten. Dit geldt zowel voor K2 Marketing als onze klanten.
+316 – 288 04 765

Atay Dogan
Online Marketeer
Als online marketeer help ik mee om het merk en de positie van onze klanten in de markt te versterken. Dit door uitvoering van slimme marketingcampagnes met behulp van landingspagina’s, social media marketing, e-mail marketing campagnes en verschillende online marketing tools.

Yosu Cadilla
DevOps
Als DevOps heb ik verschillende verantwoordelijkheden. Infrastructuur opbouwen, ervoor zorgen dat systemen veilig en beveiligd zijn, ontwerpen van nieuwe oplossingen, applicaties en stacks en het automatiseren en verbeteren van IT-processen.

Maurice Haverkamp
Technology Specialist
+316 – 404 111 30
maurice.haverkamp@k2marketing.nl

.
Nieuwsbrief
Stay in Touch
Trots op onze opdrachtgevers
Plan vrijblijvend jouw kennissessie
Bij onze customer journeys richten we reeksen van interacties af op het behalen van jouw bedrijfsdoelen. Hierin staat data en automatisering centraal.
Plan vrijblijvend een kennissessie in om te kijken wat customer journeys jouw bedrijf kunnen opleveren. Wanneer komt de kennismaking je uit?