Visie

 

Ondernemers willen structureel geholpen worden bij verbetering van hun commercie en naamsbekendheid. Zij willen dit graag doen met een business partner tot ze groot genoeg zijn om dit ‘in huis’ te doen.

Missie

 

Wij ontzorgen ondernemers en gidsen ze naar meer commercieel succes en betere naamsbekendheid met onze campagnes. Dit doen we met klantgedreven teams, een persoonlijke aanpak, ons eigen marketing automation systeem en de inzet van data insights. Hier zijn we ‘kei’ goed in.

Over ons

Wij zijn twee ondernemers met meer dan 20 jaar Marketing automation ervaring bij grote bedrijven. Wij vinden het gaaf om met onze kennis MKB+ bedrijven te ondersteunen. We bieden marketing oplossingen die er echt toe doen.    

Samen met ons gedreven team hebben we alle expertises aan boord. We kunnen alle rollen invullen die benodigd zijn voor het maken van een goede Journey.

Ons team

Arnout Kelderman

Arnout Kelderman

Managing partner & sales manager

Ik ben een ondernemer in hart en nieren met een passie voor, kennis van en ervaring op de gebieden van marketing, marketing technologie en CRM en data-analyse. Na eerst ervaring opgedaan te hebben bij bedrijven als Aegon, Thomas Cook, KPN ben ik in 2010 voor mezelf begonnen.

+316 – 502 954 02

arnout@k2marketing.nl

Erik van der Pasch

Erik van der Pasch

Managing partner & customer succes

Ik ben het aanspreekpunt voor onze relaties en stuur het team aan waarmee Customer Journeys worden gebouwd.

Niet ieder project is hetzelfde en daarom steken we er veel tijd in om de doelstellingen van onze relaties te leren kennen en ons hierop te richten.

+316 – 222 818 94

erik@k2marketing.nl

Jazz Jagarnathsingh

Jazz Jagarnathsingh

Communications specialist

Met een achtergrond in marketing, NLP en non-verbale communicatie houd ik me voornamelijk bezig met communicatie. Mijn werk bestaat uit (content)marketing, mediaproductie en projectmanagement. Daarnaast heb ik een sturende rol bij het managen van onze projecten, zowel intern als extern.

+316 – 288 04 765

jazz@k2marketing.nl

Maurice Haverkamp

Maurice Haverkamp

Technology Specialist

Als ’technology specialist’ bij K2 Marketing valt het automatiseren van bedrijfsprocessen, custom journeys implementeren en meedenken aan data driven oplossingen binnen mijn portefeuille. 

+316 – 404 111 30

maurice.haverkamp@k2marketing.nl

 

Yosu Cadilla

Yosu Cadilla

DevOps

Als DevOps heb ik verschillende verantwoordelijkheden. Infrastructuur opbouwen, ervoor zorgen dat systemen veilig en beveiligd zijn, ontwerpen van nieuwe oplossingen, applicaties en stacks en het automatiseren en verbeteren van IT-processen.

yosu@k2marketing.nl

Sten Poestkoke

Sten Poestkoke

Online marketing specialist

Ondertussen ben ik nu zo’n 4 jaar actief als marketeer én heb ik verschillende rollen mogen aannemen. Ik focus mij op het consistent produceren van kwalitatieve content. Van strategie tot uitvoering. Op deze manier heb ik, in de afgelopen jaren, mogen bijdragen aan meetbare groei van verschillende mooie bedrijven. 

sten@k2marketing.nl

Alexandre Abreu

Alexandre Abreu

Technology Specialist

In my role as a ’technology specialist’ at K2 Marketing, my responsibilities encompass the automation of business procedures, the creation of tailored customer experiences, and the consideration of data-driven remedies.

+351 966 199 923

alexandre@k2marketing.nl

Anniek Rinkes

Anniek Rinkes

Freelance copywriter

Teksten die duidelijk, fris en recht voor zijn raap zijn – daar sta ik voor. Als freelance copywriter help ik ondernemers met het vertellen van hun verhaal, het delen van hun kennis en zet ik lezers aan tot actie. Zodat je met jouw teksten leads, klanten en omzet binnenhaalt.

.

Nieuwsbrief

Stay in Touch

Trots op onze opdrachtgevers

 
   

Plan vrijblijvend jouw kennissessie

Wij ontzorgen je op het gebied van commerciële processen. Geautomatiseerde en slim ingerichte customer journeys zorgen voor gewenste bedrijfsresultaten op een efficiënte en effectieve manier.

Bij onze customer journeys richten we reeksen van interacties af op het behalen van jouw bedrijfsdoelen. Hierin staat data en automatisering centraal.

Plan vrijblijvend een kennissessie in om te kijken wat customer journeys jouw bedrijf kunnen opleveren. Wanneer komt de kennismaking je uit?