Hoe organiseer jij data?
Hoe vind je Journey Insights?
Naast dat het erg belangrijk is dat je nieuwe klanten werft, is het nog belangrijker om huidige klanten te behouden. Want net als iedereen zijn we bij K2 gek op new business, maar… nog gekker op onze bestaande klanten. Wij realiseren Topklasse Retentie Journeys, waarin we klantwaarde koppelen aan churn risico (= de kans dat een klant geneigd is te vertrekken) en we daaropvolgend de klantwaarde verhogen. Wanneer jouw bedrijf erg weinig klanten heeft is het relatief makkelijk om erachter te komen wanneer een klant ontevreden is. Dit is echter lastiger vast te stellen wanneer je tientallen of honderden klanten hebt. Hier kunnen wij jou mee helpen. Door middel van ons zelf ontworpen systeem K2MAC kunnen wij automatisch met klantdata concluderen wanneer een klant op het punt staat om weg te gaan (denk bijvoorbeeld aan meerdere keren de klantenservice in korte tijd bellen of geen gebruik maken van hetgeen waar hij/zij geabonneerd op is voor een lange tijd).
In combinatie met de juiste Journey en propositie geef je je klanten tijdig aandacht en een aanbod op dat bij hen past. Zo veranderen klanten in trouwe klanten en trouwe klanten in brand ambassadors. Op deze manier verhoog de klantwaarde van elke klant en houd je iedereen binnenboord!
Hier nog een titel
CDP
1. We maken een Customer Data Platform (CDP) waarin we alle data uit beschikbare bronnen ontsluiten. Zo krijgen we een zo compleet mogelijk klantprofiel. Deze data moet bij voorkeur open ontsloten worden (API’s). Want dan kun je er in diverse andere omgevingen gebruik van maken.
2. K2 levert een data-only CDP met Service Level Agreement (beheer en onderhoud) en optioneel campaign management.
3. Voor digital campaigns beschikken we over de K2 Marketing Automation Cloud (K2 MAC), of andere tools van onze partners.
Journey Reporting
1. We maken een Customer Data Platform (CDP) waarin we alle data uit beschikbare bronnen ontsluiten. Zo krijgen we een zo compleet mogelijk klantprofiel. Deze data moet bij voorkeur open ontsloten worden (API’s). Want dan kun je er in diverse andere omgevingen gebruik van maken.
2. K2 levert een data-only CDP met Service Level Agreement (beheer en onderhoud) en optioneel campaign management.
3. Voor digital campaigns beschikken we over de K2 Marketing Automation Cloud (K2 MAC), of andere tools van onze partners.
Journey Analytics
1. We maken een Customer Data Platform (CDP) waarin we alle data uit beschikbare bronnen ontsluiten. Zo krijgen we een zo compleet mogelijk klantprofiel. Deze data moet bij voorkeur open ontsloten worden (API’s). Want dan kun je er in diverse andere omgevingen gebruik van maken.
2. K2 levert een data-only CDP met Service Level Agreement (beheer en onderhoud) en optioneel campaign management.
3. Voor digital campaigns beschikken we over de K2 Marketing Automation Cloud (K2 MAC), of andere tools van onze partners.
Titel over extra item
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn
Titel over extra item
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn
- Een usp die zegt waarom jullie goed zijn