Talent journey

Ben je als werkgever op zoek naar nieuw personeel of een geschikte manier om huidig personeel te detacheren? Gebruik onze customer journeys om op een efficiënte manier invulling te geven aan deze processen. 

De inzet van onze tools maakt het mogelijk om een relevante doelgroep te selecteren en bereiken. Benader een groot aantal personen met kleine moeite door gebruik te maken van automatisering. Hierdoor bespaar je tijd en boek je snel resultaten. 

Hoofdstappen van een talent journey

Touch

Onze Talent Journey begint met het kiezen van relevante groepen en personen. Aan welke kenmerken herkennen we een geschikte match? In welke segmenten heb jij de grootste kans van slagen? Op basis hiervan verzamelen we de contactgegevens die je nodig hebt voor de volgende stap. 

tell

Naast het vinden en selecteren van je gewenste groep(en) is het belangrijk om contact tot stand te brengen. Via onze systemen kun je grote aantallen personen bereiken. Door de inzet van onze copywriting, die o.a. gebaseerd is op NLP en persuasion, heeft jouw bericht een maximaal effect.

sell

Always be closing. Contact met relevante gewenste segmenten is belangrijk, maar goede zaken doen heeft altijd de hoogste prioriteit. In deze stap kijken we per Journey wat nodig is om conversies te optimaliseren. De aanpak hierin is dus verschillend en gebaseerd op de reacties uit de markt. 

Bekijk onze andere expertises:

De 5 Journey basisprincipes

De Talent Journey dient altijd aan 5 basisprincipes te voldoen:

  • Logisch en consistent
  • Binding opbouw
  • Conversie focus
  • Testen, testen, testen
  • Personalisatie

Waarmee helpen de 5 basisprincipes jou?

  • Logica en consistentie zijn erg belangrijk bij elk MKB-bedrijf om geloofwaardig en overtuigend over te komen, maar ontbreken vaak nog.
  • Voordat je als bedrijf jouw product of dienst kan verkopen, moet je eerst een goede relatie opbouwen met de prospect aan wie je het verkopen wil (touch en tell)
  • Conversie is het belangrijkste in de acquisitiefase. Hoe meer mensen je ‘aanraakt’ (touch), des te meer mensen je uiteindelijk kan converteren naar de tell-fase en de sell-fase
  • Test altijd hypotheses middels A/B-testen
  • Maak gebruik van personalisatie van gegevens. Dit zal de kans tot contactmomenten vergroten
 
   

Plan vrijblijvend jouw kennissessie

Wij ontzorgen je op het gebied van commerciële processen. Geautomatiseerde en slim ingerichte customer journeys zorgen voor gewenste bedrijfsresultaten op een efficiënte en effectieve manier.

Bij onze customer journeys richten we reeksen van interacties af op het behalen van jouw bedrijfsdoelen. Hierin staat data en automatisering centraal.

Plan vrijblijvend een kennissessie in om te kijken wat customer journeys jouw bedrijf kunnen opleveren. Wanneer komt de kennismaking je uit?

Wij ontzorgen je op het gebied van commerciële processen. Geautomatiseerde en slim ingerichte customer journeys zorgen voor gewenste bedrijfsresultaten op een efficiënte en effectieve manier.

Bij onze customer journeys richten we reeksen van interacties af op het behalen van jouw bedrijfsdoelen. Hierin staat data en automatisering centraal.

Plan vrijblijvend een kennissessie in om te kijken wat customer journeys jouw bedrijf kunnen opleveren. Wanneer komt de kennismaking je uit?