Onze Blog
8 leadgeneratie tactieken voor softwarebedrijven en salesbedrijven
Leads genereren is de sleutel tot succes voor elk software- en salesbedrijf. Maar welke tactieken werken het best? En hoe werkt dit dan precies? In dit artikel beschrijven wij de 8 verschillende tactieken die je kunt gebruiken om je bedrijf te laten groeien. ...
De Huidige Stand van Leadgeneratie anno 2024
In de dynamische wereld van marketing en verkoop is leadgeneratie een essentieel proces dat voortdurend evolueert. Met meer dan 30 jaar ervaring in marketing en leadgeneratie hebben we de transformatie van traditionele methoden naar geavanceerde digitale strategieën...
VEGA-LIFE
VEGA-LIFE Begin 2021 kwamen we met elkaar via Linkedin in contact. Uit dat contact kwam naar voren dat Vega-Life op zoek was naar een partij om meer omzet te gaan halen uit hun online shop met de hulp van data en technologie. De aanpak en visie van K2 Marketing is om...
Welke werkmethodiek gebruik jij?
Als het gaat om effectief werken, zijn gestructureerde werkmethodieken essentieel. Ze bieden teams een raamwerk om taken te organiseren, samen te werken en resultaten te behalen. In deze blogpost vergelijken we zes populaire werkmethodieken en bespreken we hoe wij te...
De relevantie van pains en gains bij een doelgroep
Waarom zijn deze inzichten belangrijk? Als marketeer is het je taak om je doelgroep te begrijpen. Je wilt weten wat hun drijft, wat hun uitdagingen zijn (pains) en waar ze naar streven (gains). Waarom is dit zo cruciaal? Omdat je op deze manier effectievere...
Waarom wij kiezen voor Mautic
Wat is Mautic? Mautic is een veelzijdig marketingautomatiseringsplatform, bekend om zijn flexibiliteit en aanpasbaarheid aan de behoeften van bedrijven. Het platform is beschikbaar in meer dan 35 talen en wordt wereldwijd gebruikt. Een van de belangrijkste voordelen...
De consument is aan zet, maar de data nog meer…
De consument is aan zet, maar de data nog meer... Organisaties die gebruikmaken van e-commerce platformen kunnen veel nieuwe businesskansen creëren door de integratie van deze platformen met marketing automation oplossingen. Door de toenemende hoeveelheid data van...
Interview met Arnout Kelderman
Een interview met Arnout Kelderman K2 Marketing is opgericht door Arnout Kelderman met het idee om een eigen onderneming te starten. Arnout wilde dit graag doen op een vakgebied waar zijn interesse ligt. Zo heeft hij zich altijd al geïnteresseerd in data gedreven...
Kies je voor ChatGPT of het delen van unieke kennis?
Kies je voor ChatGPT of het delen van unieke kennis? Tegenwoordig kun je alles aan een intelligente computer vragen, zoals ChatGPT van OpenAI, en gelijk antwoord krijgen. Een interessante ontwikkeling, want dit soort AI-gedreven technologie kan niet alleen content...
“Elke dag bevlogen naar werk…”
Een interview met Erik van der Pasch Dit is het persoonlijke verhaal van Erik van der Pasch, Customer Success Manager en Managing Partner bij K2 Marketing. De pakkende uitspraak in de titel is ook van hem. In 2020 werd hij onderdeel van ons team. Waarom hij dat deed,...
Waarom K2
Onze Expertise
Acquisitie
Haal meer en betere klanten binnen via een altijd draaiende acquisitie Journey.
Cross- & Upselling
Bedien bestaande klanten optimaal met goed matchende aanbiedingen.
Retentie
Houd je klanten binnenboord. De inzet van data en slimme automatisering zorgen ervoor dat klanten langer bij jou blijven.
Recruitment & Detachering
Selecteer en benader de juiste personen in de markt om personeel te vinden of te detacheren.
Automatisering
Onze versie van Mautic (K2 MAC) maakt maatwerk Journeys automatiseren mogelijk. Van acquisitie tot en met nieuw talent vinden.
Plan vrijblijvend jouw kennissessie
Bij onze customer journeys richten we reeksen van interacties af op het behalen van jouw bedrijfsdoelen. Hierin staat data en automatisering centraal.
Plan vrijblijvend een kennissessie in om te kijken wat customer journeys jouw bedrijf kunnen opleveren. Wanneer komt de kennismaking je uit?